مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 08:502024-01-22اجتماعي

آنچه که درباره اتیسم باید دانست 


کارشناسی ارشد آموزش و پرورش کودک پیش از دبستان از دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفت: افرادی که مشکوک به اتیسم هستند کلام و تعامل اجتماعی ندارد لذا در خصوص چگونگی کار با اتیسم در مدارس اقدامات شایان توجهی انجام شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی کارشناسی ارشد آموزش و پرورش کودک پیش از دبستان از دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفت: افرادی که مشکوک به اتیسم هستند کلام و تعامل اجتماعی ندارد لذا در خصوص چگونگی کار با اتیسم در مدارس اقدامات شایان توجهی انجام شده است.

ابوالفضل بهاری، دبیر اتیسم در خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه طیف اتیسم به افرادی می گویند که در موارد ارتباطی، تعامل اجتماعی و داشتن حرکات های تکانشی دچار اشکال باشد، گفت: افرادی که هر کدام از این موارد را داشته باشند به شدت های مختلف، فرد در طیف اتیسم قرار می گیرد.

وی بیان کرد: سه سطح طیفی برای افراد اتیسم قائل هستیم که از سطح یک تا سوم متناسب با حمایت ها و ارتباطی که فرد در آن مشکل داشته باشد تقسیم بندی می شوند و معمولا افرادی که در سطح یک قرار میگیرند نیاز به حمایت کمتری دارند و هر چقدر که به سطح دوم و سوم نزدیک شویم افراد به حمایت بیشتری نیاز دارند به طوری که در سطح سوم افراد بدون حمایت نمی توانند به صورت مستقل عمل کنند.


برچسب ها: اتیسم - دانشگاه علامه طباطبایی - تعامل اجتماعی - علامه طباطبایی - دانشگاه علامه - کارشناسی ارشد - افراد
آخرین اخبار سرویس:

آنچه که درباره اتیسم باید دانست 

آنچه که درباره اتیسم باید دانست